Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Алфа Ромео 145

    Алфата е 1.4 ТС 07.12.1997г Метален капак.Колата няма никакви те4ове просто генерацията е в масалце сутрин като я запаля препушва ама много леко както вси4ки коли нормално.неможе да се разбере какво пуши заштото много леко излиза дим.Някои ако има дебитомер за моита кола нека да пише ........102 мисля че завьршва номера на дебит.

    Comment


    • #32
      Ако е действително на 170 000 км едва ли е причината в сегменти и гумички.
      По-скоро в свещи, кабели или в класическото: "много масло в картера"
      250-300 грама, след смяна на маслото , все още не е повод за притеснение.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        По дoбре да пробва да смени маслото със друго.А за дебитомера,?първо кажи от къде си,ако си от Пловдив или региона може да измислим нещо за една проба.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #34
          Дебитомер

          от Велинград сьм но другата седмица 6те сьм в Пловдив

          ---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

          На няква пиратска програма я закачих колата и показа 310 000 км малко ме самнява но може и да е ))

          Comment


          • #35
            Ами и моя случай е същия, гори масло(само като загрее) и имам проблем с дебитомера и сондата. Сондата и дебитомера оригинални ти струват 700 лв., но за мен това са много грешни пари и ще опиша какво бих направил аз за такава сума.

            1-во разход на масло - основен ремонт на двг.

            Гарнитура глава
            Гарнитура капак клапани
            Лагери - основни и биелни
            Сегменти
            Гумички на клапани
            Всички видове филтри
            Масло

            Всичко това от АутоПлюс с отстъпка ми идва на 400 лв.

            Майстора ми взима 150 лв. за работа и + още 100 лв. за пилене на главата, общо ремонта идва на 650 лв. Заделил съм и още 150-200 лв. ако излезнат допълнителни неща.

            2-ро разход на гориво - дебитомер и ламбда сонда

            От колегата Марто92 разбрах, че има сонди в ebay, които струват по 60 лв. и са много читави. Дебитомер също можеш да си намериш от там(НОВ) за по ниска цена около 100-150 лв.

            И така, като направиш равносметка оригиналните дебитомер и ламбда сонда струват 700 лв. общо, аз горе долу за същите пари мисля хем да ги сменя, хем да си направя основен ремонт на двг.
            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
              Ами и моя случай е същия, гори масло(само като загрее) и имам проблем с дебитомера и сондата. Сондата и дебитомера оригинални ти струват 700 лв., но за мен това са много грешни пари и ще опиша какво бих направил аз за такава сума.

              1-во разход на масло - основен ремонт на двг.

              Гарнитура глава
              Гарнитура капак клапани
              Лагери - основни и биелни
              Сегменти
              Гумички на клапани
              Всички видове филтри
              Масло

              Всичко това от АутоПлюс с отстъпка ми идва на 400 лв.

              Майстора ми взима 150 лв. за работа и + още 100 лв. за пилене на главата, общо ремонта идва на 650 лв. Заделил съм и още 150-200 лв. ако излезнат допълнителни неща.

              2-ро разход на гориво - дебитомер и ламбда сонда

              От колегата Марто92 разбрах, че има сонди в ebay, които струват по 60 лв. и са много читави. Дебитомер също можеш да си намериш от там(НОВ) за по ниска цена около 100-150 лв.

              И така, като направиш равносметка оригиналните дебитомер и ламбда сонда струват 700 лв. общо, аз горе долу за същите пари мисля хем да ги сменя, хем да си направя основен ремонт на двг.
              Само да не ти излязат криви сметките на края
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Ми колега, стискай палци Това което ме притеснява е да не излезне нещо по бутала, криви клапани(макар, че не ги е пресрещала) или някой вал. Дано също не е прегрявала, че тогава ще стане интересно, но както казах стискайте палци
                Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                  Ми колега, стискай палци Това което ме притеснява е да не излезне нещо по бутала, криви клапани(макар, че не ги е пресрещала) или някой вал. Дано също не е прегрявала, че тогава ще стане интересно, но както казах стискайте палци
                  Нямах предвид това. Труда е важното да е добър, а не евтин! За 150 лв. труд този майстор или е умрял от глад или ще се учи на колата ти (те двете са свързани).

                  150 лв. може да струва само разглобяването (да извади всичко и да го нареди на масата )!
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    по принцип за под 300 350 лв труд ,майстор няма да се навие да прави подобен ремонт .. от тва което съм питал по сервизи , приятели и т.н. та и според мен или ще се учи на нея или ти е 1ви братовчеД ..
                    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                    Fiat punto GT in progress ~200hp

                    Comment


                    • #40
                      Колеги и за 100 лева се правят такива ремонти и то от кадърни майстори.
                      Имат си друга постоянна работа, добър гараж и инструменти.
                      Не плащат никакви данъци или такси.
                      Работата е за един ден.
                      Ха смятайте и вие!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        Колеги майстора да ми е проблема. Супер кадърен е и е мой човек, бог е по колите. Единственото нещо което ме е страх е да не е прегрявала, че главата сигурно ще е на осморка, но както казах стискайте палци
                        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Колеги и за 100 лева се правят такива ремонти и то от кадърни майстори.
                          Имат си друга постоянна работа, добър гараж и инструменти.
                          Не плащат никакви данъци или такси.
                          Работата е за един ден.
                          Ха смятайте и вие!
                          човек за 1 ден малко вероятно според мен .. нали носи вала и главата за шлайф и проверка и 100 други неща за 1 седмица може аиде да кажем че са 2-ма човека и стане за 3 дни .. и пак е малко вероятно според мен .. а за 100 лева я сподели и с нас къде е тоя майстор и кви коли е направил ?
                          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                          Fiat punto GT in progress ~200hp

                          Comment


                          • #43
                            Кума ми например е точно такъв. Чопли главно по Фиати.
                            А да се свали главата, шлайфа, да е сменят лагерите и да се направи един лек хонинг е работа за мене точно за един ден.
                            За по-елементарните мотори на Фолксваген, Опел, Ситроен, Ауди и др. спокойно и два такива ремонта ще направя.
                            Всичко е въпрос на инструмент, синхрон и да не се правиш на майстор!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              За 1 ден не можеш да направиш 16 клапанов ТС и да се скъсаш! Не можеш да го направиш както трябва. Само главата не мож направи за 3 часа гаранранция! Да извадиш клапаните, да ги закараш на шлайф, да веднага няма да ги почнат. Я станат на другия ден я не. Главата и тя. Оставяш я на шлайфиста и ако няма много работа може и на същия ден да стане. После пасвай 16 клапана да видим за колко време ще ги паснеш. Гумички да нанинеж да сглобиш, да я закараш на пароструйката да я измият от сружките. После да я одухаш докато изсъхне.

                              През тва време някой трябва и да разглабя долнището, да почисти блока от гарнитурата... да почисти буталата, после при сглобяването само сегментите не можеш да нанижеш за половин час. Ти картера долу да почистиш от силикона да сложиш нов и да го затвориш ти е минимум половин час ако бързаш... Абе... айде да не съм правил мотори да не знам. За 1 ден просто е абсурд. Когато се прави както трябва 16 клапанов ТС се прави минимум 3 дена. Не по-малко. Има си технологично време за всичко. И еле па човек дето ходи на работа ще го прави тоя мотор 1 седмица.

                              На приказки всичко е много лесно и бързо

                              Не случайно я има поговорката "бързата работа срам за майстора".
                              Last edited by oem; d.m.y г., 07:16.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                И 2 седмици да ми я прави не ми пречи, важното е качествено да я направи, а не бързо Тъй като ще я вкарвам в сервиза средата на март, като я направи ще пиша какво е станало

                                ---------- Post added at 09:46 ---------- Previous post was at 09:37 ----------

                                Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                                човек за 1 ден малко вероятно според мен .. нали носи вала и главата за шлайф и проверка и 100 други неща за 1 седмица може аиде да кажем че са 2-ма човека и стане за 3 дни .. и пак е малко вероятно според мен .. а за 100 лева я сподели и с нас къде е тоя майстор и кви коли е направил ?
                                Човека е от Враца, като направи моята ще споделя име и телефон.
                                Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                                Comment

                                Working...
                                X